كاغذ ديواري

كاغذ ديواري,پاركت لمينت,پوستر

كاغذ ديواري

۱ بازديد

امروزه كاغذ ديواري بعنوان يكي از ملزومات دكوراسيون محسوب ميشود و اغلب افراد سعي بر اين دارند تا ديوارهاي منزل خود را بوسيله
كاغذ ديواري يك نوع متريال ساختماني است كه براي پوشش دادن ديوارهاي داخلي و در طراحي داخلي ادارات ، خانه‌ها و ديگر ساختمان ها استفاده مي‌شود ؛ كاغذ ديواري از جنبه‌هاي اصلي طراحي داخلي به شمار مي‌آيد. كاغذديواري بيشتر به صورت رول فروخته مي‌شود و با چسباندن روي ديوار مورد استفاده قرار مي‌گيرد. كاغذهاي ديواري مي‌توانند ساده (به صورت نقاشي) يا به صورت بافته‌شده (مانند آنگليپتا) و يا با الگوهاي گرافيكي ساخته شده‌ باشند.
همانطور كه گفتيم كاغذ ديواري در انواع طرح و رنگ وجود دارد. انتخاب نوع رنگ و طرح كاغذ ديواري دقيقا بستگي به فضايي كه ميخواهيم براي آن فضا طراحي دكوراسيون را انجام دهيم بستگي دارد. چنانچه فضا كوچك باشد حتما بايد از طرح لايت و خلوت كاغذ ديواري و رنگ روشن براي آن استفاده كرد چرا كه رنگ روشن باعث ميشود كه فضا مقداري بزرگتر به نظر بيايد.براي فضاهاي بزرگ هم ترجيحا بايد از طرح هاي شلوغ استفاده كنيم چرا كه طرح شلوغ كاغذ ديواري باعث مي شود كه فضا در هم شكسته و حالت بهتري از حالت تخت و بزرگ به خود بگيرد.
دردنياي دكوراسيون امروز يكي از پر كاربردترين متريال براي دكوراسيون ، كاغذ ديواري است كه بسيار مورد توجه عموم قرار گرفته و راه حل خوبي براي شكل دهي به ديوار ها و قسمت هاي مختلف منزل است. اولين استفاده از كاغذ ديواري در كشور چين بوده است و براي اولين بار در دنيا چيني ها كاغذ ديواري را ابداع كردند.. البته معني و مفهوم امروزه ي كاغذ ديواري را نداشت ، آنها از كاغذ برنج استفاده ميكردندعلاوه بر آن ، كاغذ ديواري رنگ و طرح هاي امروزي را نداشتند و فقط به عنوان يك رنگ دهنده از آنها براي نماي داخلي ساختمان استفاده ميكردند. كاغذ ديواري در سال 850 الي 900 به مصر برده شد و مسلمانان اين كار را كردند و همچنيد در سال 1600 ميلادي مورها كاغذ ديواري را به اسپانيا معرفي كردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.